Chawan's svar på frågor.

Vad vill du bli när du blir äldre?
Till hösten ska jag börja på Samgymnasiet här i göteborg & gå linjen Samhälle. Efter gymnasiet vill jag bli psycolog eller advokat, hm kanske detektiv också.

Har du någon pojkvän? :)
Nej, känner att jag inte behöver någon heller. ;)

Vad gör du på fritiden?
Nu när det är sommar, går jag antingen ut och springer eller cyklar. Brukar vara med kompisar ofta, lyssnar på musik gör mina läxor och jag går på yoga också.

Vad vill du få ut av din blogg och ditt bloggande? :)
Vill bara visa att det finns sätt att gå ner i vikt på ett hälsosam sätt & kort tid.

Vad är din favorit glass?
Haha, vet inte faktiskt. Isglass kanske? :D

Bästa du vet?
Att ett problem nyss blivit löst. Man känner sig så lättad. Kanske inte det bästa jag vet, men det enda jag kommer på just nu.

Du önskar?
Jag önskar att världen vore mer rättvis, att alla hade samma rättigheter och att ingen var tvungen att svälta. Att ingen var tvungen att bli våldtagen, misshandlad eller bli fråntagen sina saker.
Samma som Amanda + att människor ska vara starka och inte låta en annan man/kvinna bestämma över de. De måste veta att de har rätt till ett liv.

Vad gör dig glad?
Att känna sig behövd och att man upnått sitt mål. Att man är nöjd.

Vem är din idol?
Selena Gomez eller Miley Cyrus.
MC: Eftersom hon är inte rädd att leva sitt liv och sina åsikter. Jag liknar henne mycket i personligheten och hon är bara fantastisk.
SG: Eftersom hon är en skit snygg och snäll tjej. Också lite för att jag jämt får höra att jag ser ut som henne.

Favorit godis?
Såna där regnbågsremmar. :D hur goda som helst! Älskar även att kolla tungan i spegeln sen, haha!  

Godaste maten?
Dolma eller grillat. Dolma är en kurdisk mat rätt som är hur god som helst!

Vad tycker du om min blogg?(Fridanyburg)
Den är intressant och fin. :)

Vilka bloggar läser du?
http://sellyg92.blogspot.se/
http://cyrusmiley.blogg.se/
Bara de två. :)

Är detta din första blogg?

Nej, det är det inte utan det är min andra. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny & Sara

Hej, nu har vi en tävling på bloggen där du kan vinna valfritt Iphone skal värde upp till 500kr. Vi skulle bli jätte glada om du är med och tävlade, Kram



direkt länk: http://nilssonochablo.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

2012-05-27 @ 18:13:05
URL: http://nilssonochablo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0