Chawan's schema.

  • Måndag: Ut på en springtur. Cirka 1h. "Egen fart." Styrketräning hemma + strechning.
    Tisdag: Gå ut och jogga. Cirka 45 minuter. 50 armhävningar & 50 situps + stretch efteråt.
    Onsdag: Ta det lugnt. Om jag orkar "gå ut på en PP". Hur länge jag vill eftersom det frivilligt på Onsdagar.
    Torsdag: Yoga. 1 h & 30 minuter.
    Fredag: Antingen Thaiboxning / fredagsmys.
    Lördag: Ut och springa / Powerwalk .
    Söndag: Ut och springa/jogga på morgonen. Minst 1h + 50 armhävningar & 75 situps minst + andra övningar + strech efteråt.
    Jag skriver även vad jag äter varje dag.
    Kommer förslag på musik som man kan lyssna på medans man tränar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu blir du biff O.o

2012-05-07 @ 19:56:55
URL: http://mittlivsfotografi.blogg.se/
Postat av: Svar;

Visst blir jag, haha!

2012-05-08 @ 20:40:55
URL: http://summerbodyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0